Till huvudinnehåll
series

UR Samtiden - Forskar-Grand Prix 2013

Forskare tävlar om vem som gör den bästa presentationen på kort tid.

• Högskola

• Övrigt

Programbild

En konsuments känslor

Hur ska vi få folk att handla mer miljömedvetet? Hur ändras människors beteende? Per Kristensson, Karlstads universitet, tror sig vara något på spåren genom sin forskning om konsumenters beteende, tankar och känslor. Inspelat 5 december 2013. Arrangör: Vetenskap & Allmänhet.

Om programmet

Ämnesord:

Företagsekonomi, Konsumentbeteende, Konsumenter, Köpvanor, Marknadsföring

Produktionsår:

2013

Tillgänglig till:

30 juni 2023

Talat språk:

Svenska

Undertexter:

Svenska

Pedagogiskt syfte

Utbildningsnivå:

Högskola

Skolämne:

Psykologi och filosofi, Psykologi

Arbetsmaterial

Vi har för närvarande inget arbetsmaterial för detta program.

Lär dig mer om hur vi jobbar med arbetsmaterial för vårt utbud

Liknande program