
Empatisk nyfikenhet
50 min · Hur växer olika våldsutövande identiteter fram?
Många av de elever som har någon form av neuropsykiatrisk funktionsnedsättning upplever sin skolgång som problematisk. Det kan leda till utanförskap och uppgivenhet. Elinor Kennerö Tonner är grundskollärare i svenska och engelska och har länge arbetat med att NPF-säkra en grundskola i Huddinge. Hon ger exempel på hur du som pedagog kan skapa en mer tillgänglig skola som alla elever gynnas av. Inspelat på Skolforum, Stockholmsmässan den 31 oktober 2017. Arrangör: Skolforum.
Barn med neuropsykiatrisk funktionsnedsättning, Elever med särskilda behov, Inkluderande utbildning, Pedagogisk metodik, Skolan, Undervisning
2017
30 juni 2023
Lärarfortbildning
Pedagogiska frågor, Didaktik och metod, Specialpedagogik
Vi har för närvarande inget arbetsmaterial för detta program.
Lär dig mer om hur vi jobbar med arbetsmaterial för vårt utbud